-
Blz. 1
Jaarstukken 2024
-
Blz. 2
Programma’s
-
Blz. 3
1. Bestuur, Dienstverlening en Veiligheid
-
Blz. 4
Bestuur, Dienstverlening en Veiligheid
-
Blz. 5
1.1 Bestuur
-
Blz. 6
Bestuur
-
Blz. 7
1.2 Burgerzaken
-
Blz. 8
Burgerzaken
-
Blz. 9
1.3 Veiligheid
-
Blz. 10
Veiligheid
-
Blz. 11
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 12
Ondersteunende processen en dienstverlening Omgevingswet zijn op orde
-
Blz. 13
We zorgen ervoor dat de ondersteunende processen tijdig zijn ingeregeld, zoals de administratie, het applicatiebeheer en de frontoffice Vergunning, Toezicht en Handhaving
-
Blz. 14
Veiligheid rond asielzoekerscentra. Inzet Flying Squad samen met de gemeenten Nijmegen en Venray
-
Blz. 15
Aanpak van de gemeentelijk grensoverschrijdende overlastgevende criminaliteit
-
Blz. 16
De ontwikkeling van een VeiligheidsInformatieKnooppunt
-
Blz. 17
Hackshield (cybercrime)
-
Blz. 18
Harmonisatie ambulant jongerenwerk (overlast/leefbaarheid)
-
Blz. 19
We geven uitvoering aan de doelstellingen en prioriteiten uit de Uitvoerings- en handhavingsstrategie
-
Blz. 20
We stellen jaarlijks een uitvoeringsprogramma op en voeren deze uit.
-
Blz. 21
1.4 Financiën
-
Blz. 22
Wat heeft het gekost?
-
Blz. 23
Toelichting "Wat heeft het gekost?" (1)
-
Blz. 24
1.5 Verbonden partijen
-
Blz. 25
Brabant Historisch Informatie Centrum (BHIC)
-
Blz. 26
Veiligheidsregio Brabant Noord (VRBN)
-
Blz. 27
Zorg- en Veiligheidshuis Brabant Noordoost
-
Blz. 28
Bank Nederlandse Gemeenten
-
Blz. 29
Brabant Water
-
Blz. 30
1.6 Beleidskaders
-
Blz. 31
Regelgeving, beleidsstukken en verordeningen
-
Blz. 32
1.7 Beleidsindicatoren
-
Blz. 33
Openbare orde en veiligheid
-
Blz. 34
Gemeentefinanciën
-
Blz. 35
2. Openbare ruimte
-
Blz. 36
Openbare ruimte
-
Blz. 37
2.1 Verkeer en vervoer
-
Blz. 38
Verkeer en vervoer
-
Blz. 39
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 40
Verkeersveiligheid
-
Blz. 41
Investeringen in de Openbare Ruimte (2.1)
-
Blz. 42
Meekoppelkansen Dijkversterking CuRa 2025-2028
-
Blz. 43
WIU proces (2.1)
-
Blz. 44
2.2 Openbaar groen
-
Blz. 45
Openbaar groen
-
Blz. 46
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 47
De openbare ruimte is schoon, heel en veilig.
-
Blz. 48
Bomenbeleid Land van Cuijk
-
Blz. 49
Investeringen in de Openbare Ruimte (2.2)
-
Blz. 50
Opstellen visie openbare ruimte
-
Blz. 51
WIU proces (2.2)
-
Blz. 52
Goed beheer en onderhoud van de kunstzinnige en religieuze objecten (in eigendom van de gemeente LvC) in de openbare ruimte.
-
Blz. 53
Beheer areaal kunstzinnige en religieuze objecten
-
Blz. 54
2.3 Water
-
Blz. 55
Water
-
Blz. 56
2.4 Financiën
-
Blz. 57
Wat heeft het gekost?
-
Blz. 58
Toelichting "Wat heeft het gekost?" (2)
-
Blz. 59
2.5 Beleidskaders
-
Blz. 60
Regelgeving, beleidsstukken en verordeningen
-
Blz. 61
2.6 Beleidsindicatoren
-
Blz. 62
Mobiliteit
-
Blz. 63
3. Economie, Recreatie en Toerisme
-
Blz. 64
Economie, recreatie en toerisme
-
Blz. 65
3.1 Economie
-
Blz. 66
Economie
-
Blz. 67
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 68
Het realiseren van een toekomstbestendige economie met sterke samenwerkingsrelaties, met voor de korte termijn specifieke aandacht voor talentontwikkeling en arbeidsmarkt.
-
Blz. 69
Uitvoeringsplannen Economische visie en Recreatieve en Toeristische visie
-
Blz. 70
3.2 Recreatie en toerisme
-
Blz. 71
Recreatie en toerisme
-
Blz. 72
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 73
Uitvoering geven aan het kermissenbeleid
-
Blz. 74
Kermisbeleid
-
Blz. 75
Uitvoering van het beleid Harmonisatie Platforms.
-
Blz. 76
Promotie via Visit Land van Cuijk
-
Blz. 77
3.3 Bedrijfslocaties
-
Blz. 78
Bedrijfslocaties
-
Blz. 79
3.4 Financiën
-
Blz. 80
Wat heeft het gekost?
-
Blz. 81
Toelichting "Wat heeft het gekost?" (3)
-
Blz. 82
3.5 Verbonden partijen
-
Blz. 83
Euregio Rijn-Waal
-
Blz. 84
Agrifood Capital
-
Blz. 85
Regionaal bedrijvenpark Laarakker
-
Blz. 86
Enexis Holding N.V.
-
Blz. 87
3.6 Beleidskaders
-
Blz. 88
Regelgeving, beleidsstukken en verordeningen
-
Blz. 89
3.7 Beleidsindicatoren
-
Blz. 90
Economie
-
Blz. 91
4. Onderwijs
-
Blz. 92
Onderwijs
-
Blz. 93
4.1. Onderwijsbeleid
-
Blz. 94
Onderwijsbeleid
-
Blz. 95
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 96
Kwalitatief goede en toekomstbestendige onderwijshuisvesting
-
Blz. 97
Uitvoering geven aan het uitvoeringsprogramma van het integraal huisvestingsplan (IHP)
-
Blz. 98
4.2. Onderwijshuisvesting
-
Blz. 99
Onderwijshuisvesting
-
Blz. 100
4.3 Financiën
-
Blz. 101
Wat heeft het gekost?
-
Blz. 102
Toelichting "Wat heeft het gekost?" (4)
-
Blz. 103
4.4 Verbonden partijen
-
Blz. 104
GR voor het toezicht op het openbaar onderwijs
-
Blz. 105
Regionaal Bureau Leerplicht en Voortijdig Schoolverlaten Brabant
-
Blz. 106
4.5 Beleidskaders
-
Blz. 107
Regelgeving, beleidsstukken en verordeningen
-
Blz. 108
4.6 Beleidsindicatoren
-
Blz. 109
Onderwijs
-
Blz. 110
5. Sport en Cultuur
-
Blz. 111
Sport en cultuur
-
Blz. 112
5.1 Sport
-
Blz. 113
Sport
-
Blz. 114
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 115
De gemeente Land van Cuijk wil zorgen voor vitale inwoners en vitale gemeenschappen. Sport en bewegen zorgt voor positieve gezondheid.
-
Blz. 116
Opstellen van een sportnota
-
Blz. 117
Toekomstbestendige accommodaties
-
Blz. 118
De Kwel
-
Blz. 119
Een toekomstbestendige accommodatie voor zwemmen en binnensport in de kern Cuijk, conform de kaders van het accommodatiebeleid.
-
Blz. 120
5.2 Cultuur
-
Blz. 121
Cultuur
-
Blz. 122
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 123
Toegankelijk houden en maken van ons cultuuraanbod en realisatie van het kunstencentrum als basisvoorziening conform de cultuurvisie 2023-2030 en uitvoering geven aan het bij de cultuurvisie 2023-2030 opgenomen uitvoeringsprogramma.
-
Blz. 124
Uitvoering geven aan de cultuurnota.
-
Blz. 125
5.3 Financiën
-
Blz. 126
Wat heeft het gekost?
-
Blz. 127
Toelichting "Wat heeft het gekost?" (5)
-
Blz. 128
5.4 Beleidskaders
-
Blz. 129
Regelgeving, beleidsstukken en verordeningen
-
Blz. 130
5.5 Beleidsindicatoren
-
Blz. 131
Sport en cultuur
-
Blz. 132
6. Sociaal domein
-
Blz. 133
Sociaal domein
-
Blz. 134
6.1 Leefbaarheid
-
Blz. 135
Leefbaarheid
-
Blz. 136
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 137
Sterke Basis voor Volwassenen
-
Blz. 138
Fysiek gezonde leefstijl stimuleren
-
Blz. 139
Goede zorg bieden
-
Blz. 140
Van genezen naar voorkomen
-
Blz. 141
Toekomstbestendige accommodaties
-
Blz. 142
Realisatie van een multifunctionele accommodatie voor de gemeenschap van Holthees en Smakt conform de kaders van het accommodatiebeleid.
-
Blz. 143
Realisatie van een wijkaccommodatie voor Grave West conform de kaders van het accommodatiebeleid.
-
Blz. 144
Uitbreiding en verduurzaming van de bestaande MFC De Agaath met een serre gericht op een ruimte voor senioren.
-
Blz. 145
6.2 Inkomensvoorziening
-
Blz. 146
Inkomensvoorziening
-
Blz. 147
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 148
Bestaanszekerheid: onze inwoners zijn economisch zelfstandig
-
Blz. 149
Begeleiding naar werk
-
Blz. 150
Beleidsplan bestaanszekerheid
-
Blz. 151
6.3 Werk en activering
-
Blz. 152
Werk en activering
-
Blz. 153
6.4 Jeugd
-
Blz. 154
Jeugd
-
Blz. 155
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 156
Kansrijk opgroeien in het Land van Cuijk: een sterke basis voor de jeugd
-
Blz. 157
Educatie: stimuleren van de groei van (gelijke) kansen en talent
-
Blz. 158
Preventief aanbod: laagdrempelige ondersteuning en problemen voorkomen
-
Blz. 159
Specialistische jeugdhulp: deskundige, efficiente en kwalitatieve jeugdhulp
-
Blz. 160
Talentontwikkeling en opgroeiklimaat
-
Blz. 161
Veilig opgroeien: faciliteren van een veilige opgroeiomgeving
-
Blz. 162
Welzijn- en zorgstructuur: contextgericht, efficient en integraal samenwerken
-
Blz. 163
6.5 Maatschappelijke ondersteuning
-
Blz. 164
Maatschappelijke ondersteuning
-
Blz. 165
6.6 Gezondheidszorg
-
Blz. 166
Gezondheidszorg
-
Blz. 167
6.7 Financiën
-
Blz. 168
Wat heeft het gekost?
-
Blz. 169
Toelichting "Wat heeft het gekost?" (6)
-
Blz. 170
6.8 Verbonden partijen
-
Blz. 171
Werkvoorzieningsschap Noordoost Brabant - bestuur
-
Blz. 172
GGD Hart voor Brabant
-
Blz. 173
Kleinschalig Collectief Vervoer Brabant Noordoost
-
Blz. 174
Regionale ambulancevoorziening Brabant Midden-West-Noord
-
Blz. 175
6.9 Beleidskaders
-
Blz. 176
Regelgeving, beleidsstukken en verordeningen
-
Blz. 177
6.10 Beleidsindicatoren
-
Blz. 178
Werk en inkomen
-
Blz. 179
Jeugd en jeugdhulpverlening
-
Blz. 180
Gezondheid
-
Blz. 181
7. Milieu
-
Blz. 182
Milieu
-
Blz. 183
7.1 Riolering
-
Blz. 184
Riolering
-
Blz. 185
7.2 Afval
-
Blz. 186
Afval
-
Blz. 187
7.3 Milieubeheer
-
Blz. 188
Milieubeheer
-
Blz. 189
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 190
A) Het voor de doelsoorten in stand houden en door ontwikkelen van de Ecologische Verbindingszones.
-
Blz. 191
Beheer EVZ
-
Blz. 192
Koppelkansen Verborgen Raamvallei
-
Blz. 193
Natuurontwikkeling
-
Blz. 194
Subsidies, bijdragen en abonnementen
-
Blz. 195
A) In 2028 de hernieuwde UNESCO Status continueren
-
Blz. 196
UNESCO Perspectief
-
Blz. 197
A) Opstarten uitbreiding meetnetwerk Land van Cuijk 2. Subsidie voor verwijdering houtstookinstallatie of de aanschaf van filters
-
Blz. 198
Schone luchtakkoord
-
Blz. 199
A) Samen werken we naar een klimaatbestendig Land van Cuijk door klimaatadaptief denken en handelen in alle praktische en beleidsmatige keuzes bij de inrichting van Land van Cuijk.
-
Blz. 200
Klimaatadaptatie
-
Blz. 201
B) Faciliteren en stimuleren van duurzame en gezonde mobiliteit en bereikbaarheid van dorpen en voorzieningen.
-
Blz. 202
Aanpassen Stoofbrug Grave
-
Blz. 203
Bereikbaarheid dorpen en voorzieningen
-
Blz. 204
Meer ruimte voor gezonde en aantrekkelijke leef- en woonomgeving
-
Blz. 205
Modelshift en Fietsagenda
-
Blz. 206
7.4 Financiën
-
Blz. 207
Wat heeft het gekost?
-
Blz. 208
Toelichting "Wat heeft het gekost?" (7)
-
Blz. 209
7.5 Verbonden partijen
-
Blz. 210
Omgevingsdienst Brabant Noord (ODBN)
-
Blz. 211
7.6 Beleidskaders
-
Blz. 212
Regelgeving, beleidsstukken en verordeningen
-
Blz. 213
7.7 Beleidsindicatoren
-
Blz. 214
Energietransitie
-
Blz. 215
Duurzame leefomgeving
-
Blz. 216
8. Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Stedelijke Vernieuwing
-
Blz. 217
Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Stedelijke Vernieuwing
-
Blz. 218
8.1 Ruimtelijke ordening
-
Blz. 219
Ruimtelijke ordening
-
Blz. 220
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 221
Opgave Werken aan een vitaal landelijk gebied
-
Blz. 222
Transitie van het landelijk gebied
-
Blz. 223
Transitie Landbouw
-
Blz. 224
Ambities en uitvoeringskracht van de gemeente bepalen en hier vervolgens invulling aan geven.
-
Blz. 225
8.2 Bouwen en wonen
-
Blz. 226
Bouwen en wonen
-
Blz. 227
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 228
Eigendommen verduurzamen
-
Blz. 229
Verduurzamen gemeentelijk vastgoed bouwkundig
-
Blz. 230
Verduurzamen gemeentelijk vastgoed installaties
-
Blz. 231
Goed onderhouden van het gemeentelijk (maatschappelijk) vastgoed. Enerzijds om maatschappelijke meerwaarde te creëren (tevreden gebuikers en huurders), anderzijds om kapitaalvernietiging te voorkomen en om duurzaam te kunnen investeren in de toekomst
-
Blz. 232
Beheerplan Vastgoed
-
Blz. 233
Vitale woningmarkt en kansen voor iedereen
-
Blz. 234
Vitale woningmarkt en kansen voor iedereen!
-
Blz. 235
8.3 Financiën
-
Blz. 236
Wat heeft het gekost?
-
Blz. 237
Toelichting "Wat heeft het gekost?" (8)
-
Blz. 238
8.4 Beleidskaders
-
Blz. 239
Regelgeving, beleidsstukken en verordeningen
-
Blz. 240
8.5 Beleidsindicatoren
-
Blz. 241
Bouwen en wonen
-
Blz. 242
9. Algemene dekkingsmiddelen
-
Blz. 243
Algemene dekkingsmiddelen
-
Blz. 244
9.1 Algemene uitkering
-
Blz. 245
Algemene uitkering
-
Blz. 246
9.2 Lokale heffingen
-
Blz. 247
Lokale heffingen
-
Blz. 248
9.3 Overige baten en lasten
-
Blz. 249
Overige baten en lasten
-
Blz. 250
9.4 Treasury
-
Blz. 251
Treasury
-
Blz. 252
9.5 Financiën
-
Blz. 253
Wat heeft het gekost?
-
Blz. 254
Toelichting "Wat heeft het gekost?" (9)
-
Blz. 255
10. Overhead
-
Blz. 256
10.1 Overhead
-
Blz. 257
Overhead
-
Blz. 258
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 259
Een oplossing die voldoet aan de huidige eisen en wensen van de gebruikers (intern en extern) voor telefonische dienstverlening. Een oplossing die efficiënt en betrouwbaar functioneert om de gewenste communicatie te vergemakkelijken.
-
Blz. 260
Telefooncentrale
-
Blz. 261
10.2 Financiën
-
Blz. 262
Wat heeft het gekost?
-
Blz. 263
Toelichting "Wat heeft het gekost?" (10)
-
Blz. 264
10.3 Beleidsindicatoren
-
Blz. 265
Overhead
-
Blz. 266
11. Vennootschapsbelasting
-
Blz. 267
11.1 Vennootschapsbelasting
-
Blz. 268
Vennootschapsbelasting
-
Blz. 269
11.2 Financiën
-
Blz. 270
Wat heeft het gekost?
-
Blz. 271
Toelichting "Wat heeft het gekost?" (11)
-
Blz. 272
12. Onvoorzien
-
Blz. 273
12.1 Onvoorzien
-
Blz. 274
Onvoorzien
-
Blz. 275
12.2 Financiën
-
Blz. 276
Wat heeft het gekost?
-
Blz. 277
Toelichting "Wat heeft het gekost?" (12)
-
Blz. 278
Algemeen
-
Blz. 279
Leeswijzer
-
Blz. 280
Leeswijzer
-
Blz. 281
Bestuurlijk voorwoord
-
Blz. 282
Voorwoord
-
Blz. 283
Financieel perspectief
-
Blz. 284
Saldo jaarrekening
-
Blz. 285
Paragrafen
-
Blz. 286
1. Lokale heffingen
-
Blz. 287
Algemeen
-
Blz. 288
Geraamde opbrengsten
-
Blz. 289
Beleid ten aanzien van de lokale heffingen
-
Blz. 290
Overzicht op hoofdlijnen diverse heffingen
-
Blz. 291
Lokale lastendruk
-
Blz. 292
Kwijtscheldingsbeleid
-
Blz. 293
Actuele ontwikkelingen
-
Blz. 294
2. Weerstandsvermogen en risicobeheersing
-
Blz. 295
1. Inleiding
-
Blz. 296
2. Weerstandscapaciteit
-
Blz. 297
3. Risico's
-
Blz. 298
4. Ratio weerstandsvermogen
-
Blz. 299
5. Financiële kengetallen
-
Blz. 300
3. Onderhoud kapitaalgoederen
-
Blz. 301
Algemeen
-
Blz. 302
Openbare ruimte
-
Blz. 303
Wegen
-
Blz. 304
Openbare verlichting
-
Blz. 305
Groen
-
Blz. 306
Bomen
-
Blz. 307
Bos- en natuurterreinen
-
Blz. 308
Speelvoorzieningen
-
Blz. 309
Riolering
-
Blz. 310
Gebouwen
-
Blz. 311
Civiele objecten
-
Blz. 312
4. Financiering
-
Blz. 313
Algemeen
-
Blz. 314
Treasuryfunctie
-
Blz. 315
Risicobeheer
-
Blz. 316
Kasgeldlimiet
-
Blz. 317
Renterisiconorm
-
Blz. 318
Schatkistbankieren
-
Blz. 319
Financiering
-
Blz. 320
Rentetoerekening
-
Blz. 321
5. Bedrijfsvoering
-
Blz. 322
Algemeen
-
Blz. 323
Personeel
-
Blz. 324
Dienstverlening en huisvesting
-
Blz. 325
Informatiebeveiliging en privacy
-
Blz. 326
Inkoop
-
Blz. 327
Interne controle
-
Blz. 328
ICT
-
Blz. 329
Informatiebeheer
-
Blz. 330
Informatieadvies
-
Blz. 331
Financiën
-
Blz. 332
Fraude en onregelmatigheden
-
Blz. 333
Rechtmatigheidsverantwoording
-
Blz. 334
6. Verbonden partijen
-
Blz. 335
Algemeen
-
Blz. 336
Bijzondere ontwikkelingen
-
Blz. 337
Euregio Rijn-Waal
-
Blz. 338
Omgevingsdienst Brabant Noord (ODBN)
-
Blz. 339
Werkvoorzieningsschap Noordoost Brabant - bestuur
-
Blz. 340
Brabant Historisch Informatie Centrum (BHIC)
-
Blz. 341
GGD Hart voor Brabant
-
Blz. 342
Veiligheidsregio Brabant Noord (VRBN)
-
Blz. 343
Kleinschalig Collectief Vervoer Brabant Noordoost
-
Blz. 344
GR voor het toezicht op het openbaar onderwijs
-
Blz. 345
Regionaal Bureau Leerplicht en Voortijdig Schoolverlaten Brabant
-
Blz. 346
Regionale ambulancevoorziening Brabant Midden-West-Noord
-
Blz. 347
Zorg- en Veiligheidshuis Brabant Noordoost
-
Blz. 348
Bank Nederlandse gemeenten
-
Blz. 349
Brabant Water
-
Blz. 350
Regio Noord-Oost Brabant
-
Blz. 351
Agrifood Capital
-
Blz. 352
Regionaal bedrijvenpark Laarakker
-
Blz. 353
Enexis Holding N.V.
-
Blz. 354
Publiek Belang Electriciteitsproductie B.V.
-
Blz. 355
CSV Amsterdam B.V.
-
Blz. 356
7. Grondbeleid
-
Blz. 357
Algemeen
-
Blz. 358
Woningmarkt
-
Blz. 359
Bedrijventerreinen
-
Blz. 360
Actief grondbeleid
-
Blz. 361
Faciliterend grondbeleid
-
Blz. 362
Financiële positie
-
Blz. 363
Actieve grondexploitaties
-
Blz. 364
Afgesloten grondexploitaties
-
Blz. 365
Boekwaarde
-
Blz. 366
Winstneming
-
Blz. 367
Voorzieningen
-
Blz. 368
Algemene reserve grondexploitatie
-
Blz. 369
8. Openbaarheidsparagraaf Wet open overheid (Woo)
-
Blz. 370
Openbaarheidsparagraaf Wet open overheid (Woo)
-
Blz. 371
Jaarrekening 2024
-
Blz. 372
Balans
-
Blz. 373
Toelichting balans
-
Blz. 374
Balans per 31 december
-
Blz. 375
Recht op verliescompensatie krachtens de Wet op de vennootschapsbelasting 1969 (activa)
-
Blz. 376
Borg- en garantstellingen (passiva)
-
Blz. 377
Overzicht van baten en lasten
-
Blz. 378
Toelichting op baten en lasten
-
Blz. 379
Overzicht van baten en lasten (voor en na bestemming)
-
Blz. 380
Grondslagen waardering en resultaatbepaling
-
Blz. 381
Inleiding
-
Blz. 382
Algemene grondslagen voor het opstellen van de jaarrekening
-
Blz. 383
Grondslagen balans
-
Blz. 384
Immateriële vaste activa
-
Blz. 385
Materiële vaste activa
-
Blz. 386
Financiële vaste activa
-
Blz. 387
Vlottende activa
-
Blz. 388
Vaste passiva
-
Blz. 389
Vlottende passiva
-
Blz. 390
Toelichting op de balans
-
Blz. 391
Vaste activa
-
Blz. 392
Immateriële vaste activa
-
Blz. 393
Verloopoverzicht immateriële vaste activa
-
Blz. 394
Belangrijkste investeringen immateriële vaste activa
-
Blz. 395
Materiële vaste activa
-
Blz. 396
Materiële vaste activa met een economisch nut
-
Blz. 397
Verloopoverzicht materiële vaste activa met een economisch nut
-
Blz. 398
Belangrijkste investeringen materiële vast activa met een economisch nut
-
Blz. 399
Materiële vaste activa met een economisch nut, waarvoor ter bestrijding van de kosten een heffing kan worden geheven
-
Blz. 400
Verloopoverzicht materiële vaste activa met een economisch nut, waarvoor ter bestrijding van de kosten een heffing kan worden geheven
-
Blz. 401
Belangrijkste investeringen materiële vaste activa met een economisch nut, waarvoor ter bestrijding van de kosten een heffing kan worden geheven
-
Blz. 402
Materiële vaste activa met een maatschappelijk nut
-
Blz. 403
Verloopoverzicht materiële vaste activa met een maatschappelijk nut
-
Blz. 404
Belangrijkste investeringen materiële vaste activa met een maatschappelijk nut
-
Blz. 405
Financiële vaste activa
-
Blz. 406
Verloopoverzicht financiële vaste activa
-
Blz. 407
Voorraden
-
Blz. 408
Overzicht grondexploitaties
-
Blz. 409
Uitzettingen met een rentetypische looptijd korter dan 1 jaar
-
Blz. 410
Schatkistbankieren
-
Blz. 411
Liquide middelen
-
Blz. 412
Overlopende activa
-
Blz. 413
De van de Europese en Nederlandse overheidslichamen nog te ontvangen voorschotbedragen die ontstaan door de voorfinanciering op uitkeringen met een specifiek bestedingsdoel
-
Blz. 414
Recht op verliescompensatie krachtens de Wet op de vennootschapsbelasting 1969
-
Blz. 415
Eigen vermogen
-
Blz. 416
Verloopoverzicht algemene reserve
-
Blz. 417
Verloopoverzicht bestemmingsreserves
-
Blz. 418
Toelichting reserves
-
Blz. 419
Voorzieningen
-
Blz. 420
Verloopoverzicht voorzieningen
-
Blz. 421
Toelichting voorzieningen
-
Blz. 422
Vaste schulden met een rentetypische looptijd langer dan 1 jaar
-
Blz. 423
Verloopoverzicht vaste schulden met een rentetypische looptijd langer dan 1 jaar
-
Blz. 424
Vlottende passiva
-
Blz. 425
Netto vlottende schulden met een rentetypische looptijd korter dan 1 jaar
-
Blz. 426
Overlopende passiva
-
Blz. 427
De in de balans opgenomen ontvangen voorschotbedragen van de EU, het Rijk en de provincies voor uitkeringen met een specifiek bestedingsdoel
-
Blz. 428
Waarborgen en garanties
-
Blz. 429
Niet uit de balans blijkende rechten en verplichtingen
-
Blz. 430
Gebeurtenissen na balansdatum
-
Blz. 431
EMU
-
Blz. 432
EMU
-
Blz. 433
Toelichting op het overzicht van baten en lasten in de jaarrekening 2024
-
Blz. 434
Algemeen
-
Blz. 435
Rechtmatigheidsverantwoording jaarrekening
-
Blz. 436
Rechtmatigheidsverantwoording
-
Blz. 437
Mutaties onvoorzien
-
Blz. 438
Mutatie onvoorzien 2024
-
Blz. 439
Overzicht incidentele baten en lasten
-
Blz. 440
Incidentele baten en lasten
-
Blz. 441
Incidentele baten
-
Blz. 442
Incidentele lasten
-
Blz. 443
Structurele toevoegingen en onttrekkingen aan en van reserves
-
Blz. 444
Structurele toevoegingen en onttrekkingen aan en van reserves
-
Blz. 445
Wet Normering Topinkomens (WNT)
-
Blz. 446
WNT
-
Blz. 447
Overige rapportageverplichtingen op grond van de WNT
-
Blz. 448
Bijlage taakvelden
-
Blz. 449
Taakvelden per programma
-
Blz. 450
SiSa-bijlage bij de jaarrekening
-
Blz. 451
SiSa
-
Blz. 452
Bijlage Verantwoording Frictiekosten 2024
-
Blz. 453
Verantwoording Frictiekosten 2024
-
Blz. 454
Toelichting
-
Activiteiten
-
Overzicht
-
Zoeken
-
Publicatie bijlagen
-
Contact
-
PrivacyStatement
-
Sitemap