Sitemap

  1. Blz. 1 Jaarstukken 2024
    1. Blz. 2 Programma’s
      1. Blz. 3 1. Bestuur, Dienstverlening en Veiligheid
        1. Blz. 4 Bestuur, Dienstverlening en Veiligheid
        2. Blz. 5 1.1 Bestuur
          1. Blz. 6 Bestuur
        3. Blz. 7 1.2 Burgerzaken
          1. Blz. 8 Burgerzaken
        4. Blz. 9 1.3 Veiligheid
          1. Blz. 10 Veiligheid
          2. Blz. 11 Wat willen we bereiken?
            1. Blz. 12 Ondersteunende processen en dienstverlening Omgevingswet zijn op orde
              1. Blz. 13 We zorgen ervoor dat de ondersteunende processen tijdig zijn ingeregeld, zoals de administratie, het applicatiebeheer en de frontoffice Vergunning, Toezicht en Handhaving
            2. Blz. 14 Veiligheid rond asielzoekerscentra. Inzet Flying Squad samen met de gemeenten Nijmegen en Venray
              1. Blz. 15 Aanpak van de gemeentelijk grensoverschrijdende overlastgevende criminaliteit
              2. Blz. 16 De ontwikkeling van een VeiligheidsInformatieKnooppunt
              3. Blz. 17 Hackshield (cybercrime)
              4. Blz. 18 Harmonisatie ambulant jongerenwerk (overlast/leefbaarheid)
            3. Blz. 19 We geven uitvoering aan de doelstellingen en prioriteiten uit de Uitvoerings- en handhavingsstrategie
              1. Blz. 20 We stellen jaarlijks een uitvoeringsprogramma op en voeren deze uit.
        5. Blz. 21 1.4 Financiën
          1. Blz. 22 Wat heeft het gekost?
          2. Blz. 23 Toelichting "Wat heeft het gekost?" (1)
        6. Blz. 24 1.5 Verbonden partijen
          1. Blz. 25 Brabant Historisch Informatie Centrum (BHIC)
          2. Blz. 26 Veiligheidsregio Brabant Noord (VRBN)
          3. Blz. 27 Zorg- en Veiligheidshuis Brabant Noordoost
          4. Blz. 28 Bank Nederlandse Gemeenten
          5. Blz. 29 Brabant Water
        7. Blz. 30 1.6 Beleidskaders
          1. Blz. 31 Regelgeving, beleidsstukken en verordeningen
        8. Blz. 32 1.7 Beleidsindicatoren
          1. Blz. 33 Openbare orde en veiligheid
          2. Blz. 34 Gemeentefinanciën
      2. Blz. 35 2. Openbare ruimte
        1. Blz. 36 Openbare ruimte
        2. Blz. 37 2.1 Verkeer en vervoer
          1. Blz. 38 Verkeer en vervoer
          2. Blz. 39 Wat willen we bereiken?
            1. Blz. 40 Verkeersveiligheid
              1. Blz. 41 Investeringen in de Openbare Ruimte (2.1)
              2. Blz. 42 Meekoppelkansen Dijkversterking CuRa 2025-2028
              3. Blz. 43 WIU proces (2.1)
        3. Blz. 44 2.2 Openbaar groen
          1. Blz. 45 Openbaar groen
          2. Blz. 46 Wat willen we bereiken?
            1. Blz. 47 De openbare ruimte is schoon, heel en veilig.
              1. Blz. 48 Bomenbeleid Land van Cuijk
              2. Blz. 49 Investeringen in de Openbare Ruimte (2.2)
              3. Blz. 50 Opstellen visie openbare ruimte
              4. Blz. 51 WIU proces (2.2)
            2. Blz. 52 Goed beheer en onderhoud van de kunstzinnige en religieuze objecten (in eigendom van de gemeente LvC) in de openbare ruimte.
              1. Blz. 53 Beheer areaal kunstzinnige en religieuze objecten
        4. Blz. 54 2.3 Water
          1. Blz. 55 Water
        5. Blz. 56 2.4 Financiën
          1. Blz. 57 Wat heeft het gekost?
          2. Blz. 58 Toelichting "Wat heeft het gekost?" (2)
        6. Blz. 59 2.5 Beleidskaders
          1. Blz. 60 Regelgeving, beleidsstukken en verordeningen
        7. Blz. 61 2.6 Beleidsindicatoren
          1. Blz. 62 Mobiliteit
      3. Blz. 63 3. Economie, Recreatie en Toerisme
        1. Blz. 64 Economie, recreatie en toerisme
        2. Blz. 65 3.1 Economie
          1. Blz. 66 Economie
          2. Blz. 67 Wat willen we bereiken?
            1. Blz. 68 Het realiseren van een toekomstbestendige economie met sterke samenwerkingsrelaties, met voor de korte termijn specifieke aandacht voor talentontwikkeling en arbeidsmarkt.
              1. Blz. 69 Uitvoeringsplannen Economische visie en Recreatieve en Toeristische visie
        3. Blz. 70 3.2 Recreatie en toerisme
          1. Blz. 71 Recreatie en toerisme
          2. Blz. 72 Wat willen we bereiken?
            1. Blz. 73 Uitvoering geven aan het kermissenbeleid
              1. Blz. 74 Kermisbeleid
            2. Blz. 75 Uitvoering van het beleid Harmonisatie Platforms.
              1. Blz. 76 Promotie via Visit Land van Cuijk
        4. Blz. 77 3.3 Bedrijfslocaties
          1. Blz. 78 Bedrijfslocaties
        5. Blz. 79 3.4 Financiën
          1. Blz. 80 Wat heeft het gekost?
          2. Blz. 81 Toelichting "Wat heeft het gekost?" (3)
        6. Blz. 82 3.5 Verbonden partijen
          1. Blz. 83 Euregio Rijn-Waal
          2. Blz. 84 Agrifood Capital
          3. Blz. 85 Regionaal bedrijvenpark Laarakker
          4. Blz. 86 Enexis Holding N.V.
        7. Blz. 87 3.6 Beleidskaders
          1. Blz. 88 Regelgeving, beleidsstukken en verordeningen
        8. Blz. 89 3.7 Beleidsindicatoren
          1. Blz. 90 Economie
      4. Blz. 91 4. Onderwijs
        1. Blz. 92 Onderwijs
        2. Blz. 93 4.1. Onderwijsbeleid
          1. Blz. 94 Onderwijsbeleid
          2. Blz. 95 Wat willen we bereiken?
            1. Blz. 96 Kwalitatief goede en toekomstbestendige onderwijshuisvesting
              1. Blz. 97 Uitvoering geven aan het uitvoeringsprogramma van het integraal huisvestingsplan (IHP)
        3. Blz. 98 4.2. Onderwijshuisvesting
          1. Blz. 99 Onderwijshuisvesting
        4. Blz. 100 4.3 Financiën
          1. Blz. 101 Wat heeft het gekost?
          2. Blz. 102 Toelichting "Wat heeft het gekost?" (4)
        5. Blz. 103 4.4 Verbonden partijen
          1. Blz. 104 GR voor het toezicht op het openbaar onderwijs
          2. Blz. 105 Regionaal Bureau Leerplicht en Voortijdig Schoolverlaten Brabant
        6. Blz. 106 4.5 Beleidskaders
          1. Blz. 107 Regelgeving, beleidsstukken en verordeningen
        7. Blz. 108 4.6 Beleidsindicatoren
          1. Blz. 109 Onderwijs
      5. Blz. 110 5. Sport en Cultuur
        1. Blz. 111 Sport en cultuur
        2. Blz. 112 5.1 Sport
          1. Blz. 113 Sport
          2. Blz. 114 Wat willen we bereiken?
            1. Blz. 115 De gemeente Land van Cuijk wil zorgen voor vitale inwoners en vitale gemeenschappen. Sport en bewegen zorgt voor positieve gezondheid.
              1. Blz. 116 Opstellen van een sportnota
            2. Blz. 117 Toekomstbestendige accommodaties
              1. Blz. 118 De Kwel
              2. Blz. 119 Een toekomstbestendige accommodatie voor zwemmen en binnensport in de kern Cuijk, conform de kaders van het accommodatiebeleid.
        3. Blz. 120 5.2 Cultuur
          1. Blz. 121 Cultuur
          2. Blz. 122 Wat willen we bereiken?
            1. Blz. 123 Toegankelijk houden en maken van ons cultuuraanbod en realisatie van het kunstencentrum als basisvoorziening conform de cultuurvisie 2023-2030 en uitvoering geven aan het bij de cultuurvisie 2023-2030 opgenomen uitvoeringsprogramma.
              1. Blz. 124 Uitvoering geven aan de cultuurnota.
        4. Blz. 125 5.3 Financiën
          1. Blz. 126 Wat heeft het gekost?
          2. Blz. 127 Toelichting "Wat heeft het gekost?" (5)
        5. Blz. 128 5.4 Beleidskaders
          1. Blz. 129 Regelgeving, beleidsstukken en verordeningen
        6. Blz. 130 5.5 Beleidsindicatoren
          1. Blz. 131 Sport en cultuur
      6. Blz. 132 6. Sociaal domein
        1. Blz. 133 Sociaal domein
        2. Blz. 134 6.1 Leefbaarheid
          1. Blz. 135 Leefbaarheid
          2. Blz. 136 Wat willen we bereiken?
            1. Blz. 137 Sterke Basis voor Volwassenen
              1. Blz. 138 Fysiek gezonde leefstijl stimuleren
              2. Blz. 139 Goede zorg bieden
              3. Blz. 140 Van genezen naar voorkomen
            2. Blz. 141 Toekomstbestendige accommodaties
              1. Blz. 142 Realisatie van een multifunctionele accommodatie voor de gemeenschap van Holthees en Smakt conform de kaders van het accommodatiebeleid.
              2. Blz. 143 Realisatie van een wijkaccommodatie voor Grave West conform de kaders van het accommodatiebeleid.
              3. Blz. 144 Uitbreiding en verduurzaming van de bestaande MFC De Agaath met een serre gericht op een ruimte voor senioren.
        3. Blz. 145 6.2 Inkomensvoorziening
          1. Blz. 146 Inkomensvoorziening
          2. Blz. 147 Wat willen we bereiken?
            1. Blz. 148 Bestaanszekerheid: onze inwoners zijn economisch zelfstandig
              1. Blz. 149 Begeleiding naar werk
              2. Blz. 150 Beleidsplan bestaanszekerheid
        4. Blz. 151 6.3 Werk en activering
          1. Blz. 152 Werk en activering
        5. Blz. 153 6.4 Jeugd
          1. Blz. 154 Jeugd
          2. Blz. 155 Wat willen we bereiken?
            1. Blz. 156 Kansrijk opgroeien in het Land van Cuijk: een sterke basis voor de jeugd
              1. Blz. 157 Educatie: stimuleren van de groei van (gelijke) kansen en talent
              2. Blz. 158 Preventief aanbod: laagdrempelige ondersteuning en problemen voorkomen
              3. Blz. 159 Specialistische jeugdhulp: deskundige, efficiente en kwalitatieve jeugdhulp
              4. Blz. 160 Talentontwikkeling en opgroeiklimaat
              5. Blz. 161 Veilig opgroeien: faciliteren van een veilige opgroeiomgeving
              6. Blz. 162 Welzijn- en zorgstructuur: contextgericht, efficient en integraal samenwerken
        6. Blz. 163 6.5 Maatschappelijke ondersteuning
          1. Blz. 164 Maatschappelijke ondersteuning
        7. Blz. 165 6.6 Gezondheidszorg
          1. Blz. 166 Gezondheidszorg
        8. Blz. 167 6.7 Financiën
          1. Blz. 168 Wat heeft het gekost?
          2. Blz. 169 Toelichting "Wat heeft het gekost?" (6)
        9. Blz. 170 6.8 Verbonden partijen
          1. Blz. 171 Werkvoorzieningsschap Noordoost Brabant - bestuur
          2. Blz. 172 GGD Hart voor Brabant
          3. Blz. 173 Kleinschalig Collectief Vervoer Brabant Noordoost
          4. Blz. 174 Regionale ambulancevoorziening Brabant Midden-West-Noord
        10. Blz. 175 6.9 Beleidskaders
          1. Blz. 176 Regelgeving, beleidsstukken en verordeningen
        11. Blz. 177 6.10 Beleidsindicatoren
          1. Blz. 178 Werk en inkomen
          2. Blz. 179 Jeugd en jeugdhulpverlening
          3. Blz. 180 Gezondheid
      7. Blz. 181 7. Milieu
        1. Blz. 182 Milieu
        2. Blz. 183 7.1 Riolering
          1. Blz. 184 Riolering
        3. Blz. 185 7.2 Afval
          1. Blz. 186 Afval
        4. Blz. 187 7.3 Milieubeheer
          1. Blz. 188 Milieubeheer
          2. Blz. 189 Wat willen we bereiken?
            1. Blz. 190 A) Het voor de doelsoorten in stand houden en door ontwikkelen van de Ecologische Verbindingszones.
              1. Blz. 191 Beheer EVZ
              2. Blz. 192 Koppelkansen Verborgen Raamvallei
              3. Blz. 193 Natuurontwikkeling
              4. Blz. 194 Subsidies, bijdragen en abonnementen
            2. Blz. 195 A) In 2028 de hernieuwde UNESCO Status continueren
              1. Blz. 196 UNESCO Perspectief
            3. Blz. 197 A) Opstarten uitbreiding meetnetwerk Land van Cuijk 2. Subsidie voor verwijdering houtstookinstallatie of de aanschaf van filters
              1. Blz. 198 Schone luchtakkoord
            4. Blz. 199 A) Samen werken we naar een klimaatbestendig Land van Cuijk door klimaatadaptief denken en handelen in alle praktische en beleidsmatige keuzes bij de inrichting van Land van Cuijk.
              1. Blz. 200 Klimaatadaptatie
            5. Blz. 201 B) Faciliteren en stimuleren van duurzame en gezonde mobiliteit en bereikbaarheid van dorpen en voorzieningen.
              1. Blz. 202 Aanpassen Stoofbrug Grave
              2. Blz. 203 Bereikbaarheid dorpen en voorzieningen
              3. Blz. 204 Meer ruimte voor gezonde en aantrekkelijke leef- en woonomgeving
              4. Blz. 205 Modelshift en Fietsagenda
        5. Blz. 206 7.4 Financiën
          1. Blz. 207 Wat heeft het gekost?
          2. Blz. 208 Toelichting "Wat heeft het gekost?" (7)
        6. Blz. 209 7.5 Verbonden partijen
          1. Blz. 210 Omgevingsdienst Brabant Noord (ODBN)
        7. Blz. 211 7.6 Beleidskaders
          1. Blz. 212 Regelgeving, beleidsstukken en verordeningen
        8. Blz. 213 7.7 Beleidsindicatoren
          1. Blz. 214 Energietransitie
          2. Blz. 215 Duurzame leefomgeving
      8. Blz. 216 8. Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Stedelijke Vernieuwing
        1. Blz. 217 Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Stedelijke Vernieuwing
        2. Blz. 218 8.1 Ruimtelijke ordening
          1. Blz. 219 Ruimtelijke ordening
          2. Blz. 220 Wat willen we bereiken?
            1. Blz. 221 Opgave Werken aan een vitaal landelijk gebied
              1. Blz. 222 Transitie van het landelijk gebied
            2. Blz. 223 Transitie Landbouw
              1. Blz. 224 Ambities en uitvoeringskracht van de gemeente bepalen en hier vervolgens invulling aan geven.
        3. Blz. 225 8.2 Bouwen en wonen
          1. Blz. 226 Bouwen en wonen
          2. Blz. 227 Wat willen we bereiken?
            1. Blz. 228 Eigendommen verduurzamen
              1. Blz. 229 Verduurzamen gemeentelijk vastgoed bouwkundig
              2. Blz. 230 Verduurzamen gemeentelijk vastgoed installaties
            2. Blz. 231 Goed onderhouden van het gemeentelijk (maatschappelijk) vastgoed. Enerzijds om maatschappelijke meerwaarde te creëren (tevreden gebuikers en huurders), anderzijds om kapitaalvernietiging te voorkomen en om duurzaam te kunnen investeren in de toekomst
              1. Blz. 232 Beheerplan Vastgoed
            3. Blz. 233 Vitale woningmarkt en kansen voor iedereen
              1. Blz. 234 Vitale woningmarkt en kansen voor iedereen!
        4. Blz. 235 8.3 Financiën
          1. Blz. 236 Wat heeft het gekost?
          2. Blz. 237 Toelichting "Wat heeft het gekost?" (8)
        5. Blz. 238 8.4 Beleidskaders
          1. Blz. 239 Regelgeving, beleidsstukken en verordeningen
        6. Blz. 240 8.5 Beleidsindicatoren
          1. Blz. 241 Bouwen en wonen
      9. Blz. 242 9. Algemene dekkingsmiddelen
        1. Blz. 243 Algemene dekkingsmiddelen
        2. Blz. 244 9.1 Algemene uitkering
          1. Blz. 245 Algemene uitkering
        3. Blz. 246 9.2 Lokale heffingen
          1. Blz. 247 Lokale heffingen
        4. Blz. 248 9.3 Overige baten en lasten
          1. Blz. 249 Overige baten en lasten
        5. Blz. 250 9.4 Treasury
          1. Blz. 251 Treasury
        6. Blz. 252 9.5 Financiën
          1. Blz. 253 Wat heeft het gekost?
          2. Blz. 254 Toelichting "Wat heeft het gekost?" (9)
      10. Blz. 255 10. Overhead
        1. Blz. 256 10.1 Overhead
          1. Blz. 257 Overhead
          2. Blz. 258 Wat willen we bereiken?
            1. Blz. 259 Een oplossing die voldoet aan de huidige eisen en wensen van de gebruikers (intern en extern) voor telefonische dienstverlening. Een oplossing die efficiënt en betrouwbaar functioneert om de gewenste communicatie te vergemakkelijken.
              1. Blz. 260 Telefooncentrale
        2. Blz. 261 10.2 Financiën
          1. Blz. 262 Wat heeft het gekost?
          2. Blz. 263 Toelichting "Wat heeft het gekost?" (10)
        3. Blz. 264 10.3 Beleidsindicatoren
          1. Blz. 265 Overhead
      11. Blz. 266 11. Vennootschapsbelasting
        1. Blz. 267 11.1 Vennootschapsbelasting
          1. Blz. 268 Vennootschapsbelasting
        2. Blz. 269 11.2 Financiën
          1. Blz. 270 Wat heeft het gekost?
          2. Blz. 271 Toelichting "Wat heeft het gekost?" (11)
      12. Blz. 272 12. Onvoorzien
        1. Blz. 273 12.1 Onvoorzien
          1. Blz. 274 Onvoorzien
        2. Blz. 275 12.2 Financiën
          1. Blz. 276 Wat heeft het gekost?
          2. Blz. 277 Toelichting "Wat heeft het gekost?" (12)
    2. Blz. 278 Algemeen
      1. Blz. 279 Leeswijzer
        1. Blz. 280 Leeswijzer
      2. Blz. 281 Bestuurlijk voorwoord
        1. Blz. 282 Voorwoord
      3. Blz. 283 Financieel perspectief
        1. Blz. 284 Saldo jaarrekening
    3. Blz. 285 Paragrafen
      1. Blz. 286 1. Lokale heffingen
        1. Blz. 287 Algemeen
        2. Blz. 288 Geraamde opbrengsten
        3. Blz. 289 Beleid ten aanzien van de lokale heffingen
        4. Blz. 290 Overzicht op hoofdlijnen diverse heffingen
        5. Blz. 291 Lokale lastendruk
        6. Blz. 292 Kwijtscheldingsbeleid
        7. Blz. 293 Actuele ontwikkelingen
      2. Blz. 294 2. Weerstandsvermogen en risicobeheersing
        1. Blz. 295 1. Inleiding
        2. Blz. 296 2. Weerstandscapaciteit
        3. Blz. 297 3. Risico's
        4. Blz. 298 4. Ratio weerstandsvermogen
        5. Blz. 299 5. Financiële kengetallen
      3. Blz. 300 3. Onderhoud kapitaalgoederen
        1. Blz. 301 Algemeen
        2. Blz. 302 Openbare ruimte
        3. Blz. 303 Wegen
        4. Blz. 304 Openbare verlichting
        5. Blz. 305 Groen
        6. Blz. 306 Bomen
        7. Blz. 307 Bos- en natuurterreinen
        8. Blz. 308 Speelvoorzieningen
        9. Blz. 309 Riolering
        10. Blz. 310 Gebouwen
        11. Blz. 311 Civiele objecten
      4. Blz. 312 4. Financiering
        1. Blz. 313 Algemeen
        2. Blz. 314 Treasuryfunctie
        3. Blz. 315 Risicobeheer
        4. Blz. 316 Kasgeldlimiet
        5. Blz. 317 Renterisiconorm
        6. Blz. 318 Schatkistbankieren
        7. Blz. 319 Financiering
        8. Blz. 320 Rentetoerekening
      5. Blz. 321 5. Bedrijfsvoering
        1. Blz. 322 Algemeen
        2. Blz. 323 Personeel
        3. Blz. 324 Dienstverlening en huisvesting
        4. Blz. 325 Informatiebeveiliging en privacy
        5. Blz. 326 Inkoop
        6. Blz. 327 Interne controle
        7. Blz. 328 ICT
        8. Blz. 329 Informatiebeheer
        9. Blz. 330 Informatieadvies
        10. Blz. 331 Financiën
        11. Blz. 332 Fraude en onregelmatigheden
        12. Blz. 333 Rechtmatigheidsverantwoording
      6. Blz. 334 6. Verbonden partijen
        1. Blz. 335 Algemeen
        2. Blz. 336 Bijzondere ontwikkelingen
        3. Blz. 337 Euregio Rijn-Waal
        4. Blz. 338 Omgevingsdienst Brabant Noord (ODBN)
        5. Blz. 339 Werkvoorzieningsschap Noordoost Brabant - bestuur
        6. Blz. 340 Brabant Historisch Informatie Centrum (BHIC)
        7. Blz. 341 GGD Hart voor Brabant
        8. Blz. 342 Veiligheidsregio Brabant Noord (VRBN)
        9. Blz. 343 Kleinschalig Collectief Vervoer Brabant Noordoost
        10. Blz. 344 GR voor het toezicht op het openbaar onderwijs
        11. Blz. 345 Regionaal Bureau Leerplicht en Voortijdig Schoolverlaten Brabant
        12. Blz. 346 Regionale ambulancevoorziening Brabant Midden-West-Noord
        13. Blz. 347 Zorg- en Veiligheidshuis Brabant Noordoost
        14. Blz. 348 Bank Nederlandse gemeenten
        15. Blz. 349 Brabant Water
        16. Blz. 350 Regio Noord-Oost Brabant
        17. Blz. 351 Agrifood Capital
        18. Blz. 352 Regionaal bedrijvenpark Laarakker
        19. Blz. 353 Enexis Holding N.V.
        20. Blz. 354 Publiek Belang Electriciteitsproductie B.V.
        21. Blz. 355 CSV Amsterdam B.V.
      7. Blz. 356 7. Grondbeleid
        1. Blz. 357 Algemeen
        2. Blz. 358 Woningmarkt
        3. Blz. 359 Bedrijventerreinen
        4. Blz. 360 Actief grondbeleid
        5. Blz. 361 Faciliterend grondbeleid
        6. Blz. 362 Financiële positie
        7. Blz. 363 Actieve grondexploitaties
        8. Blz. 364 Afgesloten grondexploitaties
        9. Blz. 365 Boekwaarde
        10. Blz. 366 Winstneming
        11. Blz. 367 Voorzieningen
        12. Blz. 368 Algemene reserve grondexploitatie
      8. Blz. 369 8. Openbaarheidsparagraaf Wet open overheid (Woo)
        1. Blz. 370 Openbaarheidsparagraaf Wet open overheid (Woo)
    4. Blz. 371 Jaarrekening 2024
      1. Blz. 372 Balans
        1. Blz. 373 Toelichting balans
        2. Blz. 374 Balans per 31 december
        3. Blz. 375 Recht op verliescompensatie krachtens de Wet op de vennootschapsbelasting 1969 (activa)
        4. Blz. 376 Borg- en garantstellingen (passiva)
      2. Blz. 377 Overzicht van baten en lasten
        1. Blz. 378 Toelichting op baten en lasten
        2. Blz. 379 Overzicht van baten en lasten (voor en na bestemming)
      3. Blz. 380 Grondslagen waardering en resultaatbepaling
        1. Blz. 381 Inleiding
        2. Blz. 382 Algemene grondslagen voor het opstellen van de jaarrekening
      4. Blz. 383 Grondslagen balans
        1. Blz. 384 Immateriële vaste activa
        2. Blz. 385 Materiële vaste activa
        3. Blz. 386 Financiële vaste activa
        4. Blz. 387 Vlottende activa
        5. Blz. 388 Vaste passiva
        6. Blz. 389 Vlottende passiva
      5. Blz. 390 Toelichting op de balans
        1. Blz. 391 Vaste activa
        2. Blz. 392 Immateriële vaste activa
        3. Blz. 393 Verloopoverzicht immateriële vaste activa
        4. Blz. 394 Belangrijkste investeringen immateriële vaste activa
        5. Blz. 395 Materiële vaste activa
        6. Blz. 396 Materiële vaste activa met een economisch nut
        7. Blz. 397 Verloopoverzicht materiële vaste activa met een economisch nut
        8. Blz. 398 Belangrijkste investeringen materiële vast activa met een economisch nut
        9. Blz. 399 Materiële vaste activa met een economisch nut, waarvoor ter bestrijding van de kosten een heffing kan worden geheven
        10. Blz. 400 Verloopoverzicht materiële vaste activa met een economisch nut, waarvoor ter bestrijding van de kosten een heffing kan worden geheven
        11. Blz. 401 Belangrijkste investeringen materiële vaste activa met een economisch nut, waarvoor ter bestrijding van de kosten een heffing kan worden geheven
        12. Blz. 402 Materiële vaste activa met een maatschappelijk nut
        13. Blz. 403 Verloopoverzicht materiële vaste activa met een maatschappelijk nut
        14. Blz. 404 Belangrijkste investeringen materiële vaste activa met een maatschappelijk nut
        15. Blz. 405 Financiële vaste activa
        16. Blz. 406 Verloopoverzicht financiële vaste activa
        17. Blz. 407 Voorraden
        18. Blz. 408 Overzicht grondexploitaties
        19. Blz. 409 Uitzettingen met een rentetypische looptijd korter dan 1 jaar
        20. Blz. 410 Schatkistbankieren
        21. Blz. 411 Liquide middelen
        22. Blz. 412 Overlopende activa
        23. Blz. 413 De van de Europese en Nederlandse overheidslichamen nog te ontvangen voorschotbedragen die ontstaan door de voorfinanciering op uitkeringen met een specifiek bestedingsdoel
        24. Blz. 414 Recht op verliescompensatie krachtens de Wet op de vennootschapsbelasting 1969
        25. Blz. 415 Eigen vermogen
        26. Blz. 416 Verloopoverzicht algemene reserve
        27. Blz. 417 Verloopoverzicht bestemmingsreserves
        28. Blz. 418 Toelichting reserves
        29. Blz. 419 Voorzieningen
        30. Blz. 420 Verloopoverzicht voorzieningen
        31. Blz. 421 Toelichting voorzieningen
        32. Blz. 422 Vaste schulden met een rentetypische looptijd langer dan 1 jaar
        33. Blz. 423 Verloopoverzicht vaste schulden met een rentetypische looptijd langer dan 1 jaar
        34. Blz. 424 Vlottende passiva
        35. Blz. 425 Netto vlottende schulden met een rentetypische looptijd korter dan 1 jaar
        36. Blz. 426 Overlopende passiva
        37. Blz. 427 De in de balans opgenomen ontvangen voorschotbedragen van de EU, het Rijk en de provincies voor uitkeringen met een specifiek bestedingsdoel
        38. Blz. 428 Waarborgen en garanties
        39. Blz. 429 Niet uit de balans blijkende rechten en verplichtingen
        40. Blz. 430 Gebeurtenissen na balansdatum
      6. Blz. 431 EMU
        1. Blz. 432 EMU
      7. Blz. 433 Toelichting op het overzicht van baten en lasten in de jaarrekening 2024
        1. Blz. 434 Algemeen
      8. Blz. 435 Rechtmatigheidsverantwoording jaarrekening
        1. Blz. 436 Rechtmatigheidsverantwoording
      9. Blz. 437 Mutaties onvoorzien
        1. Blz. 438 Mutatie onvoorzien 2024
      10. Blz. 439 Overzicht incidentele baten en lasten
        1. Blz. 440 Incidentele baten en lasten
        2. Blz. 441 Incidentele baten
        3. Blz. 442 Incidentele lasten
      11. Blz. 443 Structurele toevoegingen en onttrekkingen aan en van reserves
        1. Blz. 444 Structurele toevoegingen en onttrekkingen aan en van reserves
      12. Blz. 445 Wet Normering Topinkomens (WNT)
        1. Blz. 446 WNT
        2. Blz. 447 Overige rapportageverplichtingen op grond van de WNT
      13. Blz. 448 Bijlage taakvelden
        1. Blz. 449 Taakvelden per programma
      14. Blz. 450 SiSa-bijlage bij de jaarrekening
        1. Blz. 451 SiSa
      15. Blz. 452 Bijlage Verantwoording Frictiekosten 2024
        1. Blz. 453 Verantwoording Frictiekosten 2024
        2. Blz. 454 Toelichting
    5. Activiteiten
    6. Overzicht
    7. Zoeken
    8. Publicatie bijlagen
    9. Contact
    10. PrivacyStatement
    11. Sitemap