Sitemap

  1. Blz. 1 Begroting 2023
    1. Blz. 2 Programma’s
      1. Blz. 3 1. Bestuur, Dienstverlening en Veiligheid
        1. Blz. 4 Bestuur, Dienstverlening en Veiligheid
        2. Blz. 5 Wat willen we bereiken?
          1. Blz. 6 Communicatie
            1. Blz. 7 Uitvoeringsplan communicatie
            2. Blz. 8 Newsroom
            3. Blz. 9 Positionering gemeente Land van Cuijk (intern en extern)
          2. Blz. 10 Dienstverlening
            1. Blz. 11 Op weg naar klantgedreven dienstverlening: kijken als klant
          3. Blz. 12 Kabinetszaken
            1. Blz. 13 Professionaliseren kabinetszaken
          4. Blz. 14 Kernendemocratie
            1. Blz. 15 Kernen CV's
            2. Blz. 16 Doorontwikkeling kernendemocratie
            3. Blz. 17 Communicatie met de kernen
          5. Blz. 18 Veiligheid
            1. Blz. 19 Aanpak van de gemeentelijk grensoverschrijdende overlastgevende criminaliteit
            2. Blz. 20 De ontwikkeling van een VeiligheidsInformatieKnooppunt
            3. Blz. 21 Camerabewaking bedrijventerreinen
            4. Blz. 22 Hackshield (cybercrime)
            5. Blz. 23 Harmonisatie ambulant jongerenwerk (overlast/leefbaarheid)
            6. Blz. 24 Veiligheidsmonitor
        3. Blz. 25 1.1 Bestuur
          1. Blz. 26 Bestuur
          2. Blz. 27 Wat mag het kosten?
        4. Blz. 28 1.2 Burgerzaken
          1. Blz. 29 Burgerzaken
          2. Blz. 30 Wat mag het kosten?
        5. Blz. 31 1.3 Veiligheid
          1. Blz. 32 Veiligheid
          2. Blz. 33 Wat mag het kosten?
        6. Blz. 34 1.4 Investeringen
          1. Blz. 35 Investeringen
        7. Blz. 36 1.5 Verbonden partijen
          1. Blz. 37 Brabant Historisch Informatie Centrum (BHIC)
          2. Blz. 38 Veiligheidsregio Brabant Noord (VRBN)
          3. Blz. 39 Zorg- en Veiligheidshuis Brabant Noordoost
          4. Blz. 40 Bank Nederlandse Gemeenten
          5. Blz. 41 Brabant Water
        8. Blz. 42 1.6 Beleidskaders
          1. Blz. 43 Regelgeving, beleidsstukken en verordeningen
        9. Blz. 44 1.7 Beleidsindicatoren
          1. Blz. 45 Openbare orde en veiligheid
          2. Blz. 46 Gemeentefinanciën
        10. Blz. 47 Wat mag het kosten?
        11. Blz. 48 Toelichting - Wat mag het kosten?
      2. Blz. 49 2. Openbare ruimte
        1. Blz. 50 Openbare ruimte
        2. Blz. 51 Wat willen we bereiken?
          1. Blz. 52 Beheer openbare ruimte
            1. Blz. 53 Beheer op orde
            2. Blz. 54 Klimaatbestendige inrichting openbare ruimte
            3. Blz. 55 Werk in Uitvoering (WIU)
          2. Blz. 56 Openbaar groen
            1. Blz. 57 Speelruimtebeleid
            2. Blz. 58 Bomenbeleid Land van Cuijk
            3. Blz. 59 Vervangen bomen
          3. Blz. 60 Verkeersveiligheid
            1. Blz. 61 Beleidsplan openbare ruimte
            2. Blz. 62 Integrale mobiliteitsvisie
            3. Blz. 63 Meerjarenplan verkeersveiligheid
        3. Blz. 64 2.1 Verkeer en vervoer
          1. Blz. 65 Verkeer en vervoer
          2. Blz. 66 Wat mag het kosten?
        4. Blz. 67 2.2 Openbaar groen
          1. Blz. 68 Openbaar groen
          2. Blz. 69 Wat mag het kosten?
        5. Blz. 70 2.3 Water
          1. Blz. 71 Water
          2. Blz. 72 Wat mag het kosten?
        6. Blz. 73 2.4 Investeringen
          1. Blz. 74 Investeringen
        7. Blz. 75 2.5 Beleidskaders
          1. Blz. 76 Regelgeving, beleidsstukken en verordeningen
        8. Blz. 77 2.6 Beleidsindicatoren
          1. Blz. 78 Mobiliteit
        9. Blz. 79 Wat mag het kosten?
        10. Blz. 80 Toelichting - Wat mag het kosten?
      3. Blz. 81 3. Economie, Recreatie en Toerisme
        1. Blz. 82 Economie, recreatie en toerisme
        2. Blz. 83 Wat willen we bereiken?
          1. Blz. 84 a. Identiteit en communicatie
            1. Blz. 85 1. Identiteit
            2. Blz. 86 2. Communicatie
            3. Blz. 87 3. Samenwerking
          2. Blz. 88 b. Ruimte en infrastructuur
            1. Blz. 89 1. Bedrijventerreinontwikkeling
            2. Blz. 90 2. Havenontwikkeling en bevorderen goederenvervoer over water (modal shift)
            3. Blz. 91 3. Versterken economische dragers buitengebied
            4. Blz. 92 4. Faciliteren mogelijkheden toekomstbestendige economische ontwikkelingen
          3. Blz. 93 c. Toekomstbestendige economie
            1. Blz. 94 1. Vitalisering centrumgebieden
            2. Blz. 95 2. Verkenning verduurzaming
            3. Blz. 96 3. Pilot- en demo-omgevingen
          4. Blz. 97 d. Arbeidsmarkt en onderwijs
            1. Blz. 98 1. Veerkrachtige arbeidsmarkt
            2. Blz. 99 2. Clustering Agri Food Tech
            3. Blz. 100 3. Zorg, voedsel en gezondheid
          5. Blz. 101 Recreatie en toerisme
            1. Blz. 102 Visie R&T
            2. Blz. 103 Promotie via Visit Land van Cuijk
            3. Blz. 104 Harmonisatie beleid toeristische platforms
            4. Blz. 105 Uitvoering grote projecten
        3. Blz. 106 3.1 Economie
          1. Blz. 107 Economie
          2. Blz. 108 Wat mag het kosten?
        4. Blz. 109 3.2 Recreatie en toerisme
          1. Blz. 110 Recreatie en toerisme
          2. Blz. 111 Wat mag het kosten?
        5. Blz. 112 3.3. Bedrijfslocaties
          1. Blz. 113 Bedrijfslocaties
          2. Blz. 114 Wat mag het kosten?
        6. Blz. 115 3.4 Investeringen
          1. Blz. 116 Investeringen
        7. Blz. 117 3.5 Verbonden partijen
          1. Blz. 118 Euregio Rijn-Waal
          2. Blz. 119 Agrifood Capital
          3. Blz. 120 Regionaal bedrijvenpark Laarakker
          4. Blz. 121 Enexis Holding N.V.
        8. Blz. 122 3.6 Beleidskaders
          1. Blz. 123 Regelgeving, beleidsstukken en verordeningen
        9. Blz. 124 3.7 Beleidsindicatoren
          1. Blz. 125 Economie
        10. Blz. 126 Wat mag het kosten?
        11. Blz. 127 Toelichting - Wat mag het kosten?
      4. Blz. 128 4. Onderwijs
        1. Blz. 129 Onderwijs
        2. Blz. 130 Wat willen we bereiken?
          1. Blz. 131 Alle kinderen en jongeren kunnen zich kansrijk ontwikkelen
            1. Blz. 132 Meer jeugdigen doen mee aan sport, cultuur, vrijwilligerswerk/ zijn maatschappelijk betrokken
            2. Blz. 133 Samenwerking (preventieve) jeugdhulp, onderwijs en kinderopvang
            3. Blz. 134 Meer inclusief en passend onderwijs realiseren
            4. Blz. 135 Meer jeugdigen en hun ouders zijn de Nederlandse taal beter machtig
            5. Blz. 136 Aanpak verzuim/(dreigende) thuiszitters verstevigen
            6. Blz. 137 Doorgaande leerlijnen en IKC vorming
            7. Blz. 138 Continueren stevig aanbod VVE en onderwijskansen
          2. Blz. 139 Kwalitatief goede en toekomstbestendige onderwijshuisvesting
            1. Blz. 140 Opstellen en uitvoeren IHP onderwijs
            2. Blz. 141 Continuïteit van afgegeven projecten borgen
        3. Blz. 142 4.1. Onderwijsbeleid
          1. Blz. 143 Onderwijsbeleid
          2. Blz. 144 Wat mag het kosten?
        4. Blz. 145 4.2. Onderwijshuisvesting
          1. Blz. 146 Onderwijshuisvesting
          2. Blz. 147 Wat mag het kosten?
        5. Blz. 148 4.3 Investeringen
          1. Blz. 149 Investeringen
        6. Blz. 150 4.4 Verbonden partijen
          1. Blz. 151 GR voor het toezicht op het openbaar onderwijs
          2. Blz. 152 Regionaal Bureau Leerplicht en Voortijdig Schoolverlaten Brabant
        7. Blz. 153 4.5 Beleidskaders
          1. Blz. 154 Regelgeving, beleidsstukken en verordeningen
        8. Blz. 155 4.6 Beleidsindicatoren
          1. Blz. 156 Onderwijs
        9. Blz. 157 Wat mag het kosten?
        10. Blz. 158 Toelichting - Wat mag het kosten?
      5. Blz. 159 5. Sport en Cultuur
        1. Blz. 160 Sport en cultuur
        2. Blz. 161 Wat willen we bereiken?
          1. Blz. 162 Cultureel Erfgoed
            1. Blz. 163 Harmoniseren van het beleid
            2. Blz. 164 Het opstellen van archeologische en cultuurhistorische waardekaarten.
            3. Blz. 165 Visie Cultureel Erfgoed
          2. Blz. 166 Een toegankelijk en laagdrempelig sportaanbod voor iedereen
            1. Blz. 167 Harmoniseren van het sportbeleid
          3. Blz. 168 Een toekomstgericht breed gemeentelijk cultuurbeleid
            1. Blz. 169 Opstellen van een cultuurvisie
        3. Blz. 170 5.1 Sport
          1. Blz. 171 Sport
          2. Blz. 172 Wat mag het kosten?
        4. Blz. 173 5.2 Cultuur
          1. Blz. 174 Cultuur
          2. Blz. 175 Wat mag het kosten?
        5. Blz. 176 5.3 Investeringen
          1. Blz. 177 Investeringen
        6. Blz. 178 5.4 Beleidskaders
          1. Blz. 179 Regelgeving, beleidsstukken en verordeningen
        7. Blz. 180 5.5 Beleidsindicatoren
          1. Blz. 181 Sport en cultuur
        8. Blz. 182 Wat mag het kosten?
        9. Blz. 183 Toelichting - Wat mag het kosten?
      6. Blz. 184 6. Sociaal domein
        1. Blz. 185 Sociaal domein
        2. Blz. 186 Wat willen we bereiken?
          1. Blz. 187 Bestaanszekerheid bieden
            1. Blz. 188 Begeleiding naar werk
            2. Blz. 189 Beleidsplan bestaanszekerheid
          2. Blz. 190 Een Sterke Basis voor de Jeugd bieden
            1. Blz. 191 Van genezen naar voorkomen: ondersteuningsstructuur en preventieve inzet
            2. Blz. 192 Onderwijskansen
            3. Blz. 193 Talentontwikkeling en opgroeiklimaat
            4. Blz. 194 Versterken veilig opgroeien
            5. Blz. 195 Versterken jeugdhulp
          3. Blz. 196 Een Sterke Basis voor volwassenen bieden
            1. Blz. 197 Van genezen naar voorkomen
            2. Blz. 198 Fysiek gezonde leefstijl stimuleren
            3. Blz. 199 Goede zorg bieden
          4. Blz. 200 Toekomstbestendige accommodaties
            1. Blz. 201 Investeren in accommodaties
        3. Blz. 202 6.1 Leefbaarheid
          1. Blz. 203 Leefbaarheid
          2. Blz. 204 Wat mag het kosten?
        4. Blz. 205 6.2 Inkomensvoorziening
          1. Blz. 206 Inkomensvoorziening
          2. Blz. 207 Wat mag het kosten?
        5. Blz. 208 6.3 Werk en activering
          1. Blz. 209 Werk en activering
          2. Blz. 210 Wat mag het kosten?
        6. Blz. 211 6.4 Jeugd
          1. Blz. 212 Jeugd
          2. Blz. 213 Wat mag het kosten?
        7. Blz. 214 6.5 Maatschappelijke ondersteuning
          1. Blz. 215 Maatschappelijke ondersteuning
          2. Blz. 216 Wat mag het kosten?
        8. Blz. 217 6.6. Gezondheidszorg
          1. Blz. 218 Gezondheidszorg
          2. Blz. 219 Wat mag het kosten?
        9. Blz. 220 6.7 Investeringen
          1. Blz. 221 Investeringen
        10. Blz. 222 6.8 Verbonden partijen
          1. Blz. 223 Werkvoorzieningsschap Noordoost Brabant - bestuur
          2. Blz. 224 GGD Hart voor Brabant
          3. Blz. 225 Kleinschalig Collectief Vervoer Brabant Noordoost
          4. Blz. 226 Regionale ambulancevoorziening Brabant Midden-West-Noord
        11. Blz. 227 6.9 Beleidskaders
          1. Blz. 228 Regelgeving, beleidsstukken en verordeningen
        12. Blz. 229 6.10 Beleidsindicatoren
          1. Blz. 230 Werk en inkomen
          2. Blz. 231 Jeugd en jeugdhulpverlening
          3. Blz. 232 Gezondheid
        13. Blz. 233 Wat mag het kosten?
        14. Blz. 234 Toelichting - Wat mag het kosten?
      7. Blz. 235 7. Milieu
        1. Blz. 236 Milieu
        2. Blz. 237 Wat willen we bereiken?
          1. Blz. 238 Afval
            1. Blz. 239 Afval
          2. Blz. 240 Duurzaam bereikbaar
            1. Blz. 241 We stellen een integrale mobiliteitsvisie op
            2. Blz. 242 Goede verbindingen voor fiets en (H)Openbaar Vervoer
            3. Blz. 243 Laadpalen voor elektrische auto's
            4. Blz. 244 Duurzaam bereikbaar
            5. Blz. 245 Verbeteren leefbaarheid in kernen
          3. Blz. 246 Duurzame bedrijventerreinen
            1. Blz. 247 Green deal
          4. Blz. 248 Duurzame opwekking
            1. Blz. 249 Energievisie Land van Cuijk
            2. Blz. 250 Vaststellen van de zoekgebieden zon- en windenergie
            3. Blz. 251 Energiebesparing
          5. Blz. 252 Een groene gemeente
            1. Blz. 253 Meerjarenvisie Natuur
            2. Blz. 254 Bomenbeleidsplan
          6. Blz. 255 Energie besparing specifieke regelingen
            1. Blz. 256 Nationaal Isolatieprogramma
            2. Blz. 257 Energiearmoede
            3. Blz. 258 Verduurzamen gemeentelijk vastgoed
          7. Blz. 259 Inzicht in kwaliteit grondstoffen en samenstelling restafval
            1. Blz. 260 Opstellen grondstoffenbeleidsplan
          8. Blz. 261 Klimaatbestendig Land van Cuijk
            1. Blz. 262 Nieuw programma Klimaatbestendig Land van Cuijk
            2. Blz. 263 Voortzetten van het lopende programma Klimaatbestendig Land van Cuijk
          9. Blz. 264 Milieubeleid
            1. Blz. 265 Harmonisatie van beleid
          10. Blz. 266 Riolering en Stedelijk water
            1. Blz. 267 Harmonisatie beleid
          11. Blz. 268 Schone Lucht Akkoord
            1. Blz. 269 Opstellen van, en uitvoering geven aan het uitvoeringsprogramma
          12. Blz. 270 Versterken van Natuur en Landschap
            1. Blz. 271 Stimuleringsregeling Landschap
            2. Blz. 272 Advieskosten expertise
            3. Blz. 273 Realisatie Ecologische verbindingszones
            4. Blz. 274 Beheer Ecologische verbindingszones
            5. Blz. 275 Koppelkansen Verborgen Raamvallei
          13. Blz. 276 Warmtetransitie
            1. Blz. 277 Herzien Transitievisie warmte
            2. Blz. 278 Opstellen wijkuitvoeringsplannen
        3. Blz. 279 7.1 Riolering
          1. Blz. 280 Riolering
          2. Blz. 281 Wat mag het kosten?
        4. Blz. 282 7.2 Afval
          1. Blz. 283 Afval
          2. Blz. 284 Wat mag het kosten?
        5. Blz. 285 7.3 Milieubeheer
          1. Blz. 286 Milieubeheer
          2. Blz. 287 Wat mag het kosten?
        6. Blz. 288 7.4 Investeringen
          1. Blz. 289 Investeringen
        7. Blz. 290 7.5 Verbonden partijen
          1. Blz. 291 Omgevingsdienst Brabant Noord (ODBN)
        8. Blz. 292 7.6 Beleidskaders
          1. Blz. 293 Regelgeving, beleidsstukken en verordeningen
        9. Blz. 294 7.7 Beleidsindicatoren
          1. Blz. 295 Energietransitie
          2. Blz. 296 Duurzame leefomgeving
        10. Blz. 297 Wat mag het kosten?
        11. Blz. 298 Toelichting - Wat mag het kosten?
      8. Blz. 299 8. Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Stedelijke Vernieuwing
        1. Blz. 300 Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Stedelijke Vernieuwing
        2. Blz. 301 Wat willen we bereiken?
          1. Blz. 302 Omgevingswet
            1. Blz. 303 Implementatie Informatiesystemen rond Omgevingswet
            2. Blz. 304 Oprichten omgevingstafel
            3. Blz. 305 Harmoniseren verordeningen en beleid
            4. Blz. 306 Opstellen omgevingsvisie
            5. Blz. 307 Opstellen omgevingsplan
          2. Blz. 308 Transitie Landelijk gebied
            1. Blz. 309 Opgave Transitie Landelijk Gebied
          3. Blz. 310 Wonen
            1. Blz. 311 Opstellen woonvisie
            2. Blz. 312 Opstellen huisvestingsverordening
        3. Blz. 313 8.1 Ruimtelijke ordening
          1. Blz. 314 Ruimtelijke ordening
          2. Blz. 315 Wat mag het kosten?
        4. Blz. 316 8.2 Bouwen en wonen
          1. Blz. 317 Bouwen en wonen
          2. Blz. 318 Wat mag het kosten?
        5. Blz. 319 8.3 Investeringen
          1. Blz. 320 Investeringen
        6. Blz. 321 8.4 Beleidskaders
          1. Blz. 322 Regelgeving, beleidsstukken en verordeningen
        7. Blz. 323 8.5 Beleidsindicatoren
          1. Blz. 324 Bouwen en wonen
        8. Blz. 325 Wat mag het kosten?
        9. Blz. 326 Toelichting - Wat mag het kosten?
      9. Blz. 327 9. Algemene dekkingsmiddelen
        1. Blz. 328 Algemene dekkingsmiddelen
        2. Blz. 329 9.1 Algemene uitkering
          1. Blz. 330 Algemene uitkering
          2. Blz. 331 Wat mag het kosten?
        3. Blz. 332 9.2 Lokale heffingen
          1. Blz. 333 Lokale heffingen
          2. Blz. 334 Wat mag het kosten?
        4. Blz. 335 9.3 Overige baten en lasten
          1. Blz. 336 Overige baten en lasten
          2. Blz. 337 Wat mag het kosten?
        5. Blz. 338 9.4 Treasury
          1. Blz. 339 Treasury
          2. Blz. 340 Wat mag het kosten?
        6. Blz. 341 Wat mag het kosten?
        7. Blz. 342 Toelichting - Wat mag het kosten?
      10. Blz. 343 10. Overhead
        1. Blz. 344 10.1 Overhead
          1. Blz. 345 Overhead
          2. Blz. 346 Wat mag het kosten?
        2. Blz. 347 10.2 Investeringen
          1. Blz. 348 Investeringen
        3. Blz. 349 Wat mag het kosten?
        4. Blz. 350 Toelichting - Wat mag het kosten?
      11. Blz. 351 11. Vennootschapsbelasting
        1. Blz. 352 11.1 Vennootschapsbelasting
          1. Blz. 353 Vennootschapsbelasting
          2. Blz. 354 Wat mag het kosten?
        2. Blz. 355 Wat mag het kosten?
      12. Blz. 356 12. Onvoorzien
        1. Blz. 357 12.1 Onvoorzien
          1. Blz. 358 Wat mag het kosten?
          2. Blz. 359 Onvoorzien
        2. Blz. 360 Wat mag het kosten?
      13. Blz. 361 13. Mutaties in de reserves
        1. Blz. 362 13.1 Mutaties in de reserves
          1. Blz. 363 Wat mag het kosten?
        2. Blz. 364 Wat mag het kosten?
    2. Blz. 365 Algemeen
      1. Blz. 366 Leeswijzer
        1. Blz. 367 Leeswijzer
      2. Blz. 368 Bestuurlijk voorwoord
        1. Blz. 369 Voorwoord
      3. Blz. 370 Begroting in één oogopslag
        1. Blz. 371 Begroting in één oog opslag
      4. Blz. 372 Financieel perspectief
        1. Blz. 373 Begrotingssaldo
        2. Blz. 374 Structureel begrotingssaldo
    3. Blz. 375 Paragrafen
      1. Blz. 376 1. Lokale heffingen
        1. Blz. 377 Algemeen
        2. Blz. 378 Geraamde opbrengsten
        3. Blz. 379 Beleid ten aanzien van de lokale heffingen
        4. Blz. 380 Overzicht op hoofdlijnen diverse heffingen
        5. Blz. 381 Lokale lastendruk
        6. Blz. 382 Kwijtscheldingsbeleid
        7. Blz. 383 Actuele ontwikkelingen
      2. Blz. 384 2. Weerstandsvermogen en risicobeheersing
        1. Blz. 385 1. Inleiding
        2. Blz. 386 2. Weerstandscapaciteit
        3. Blz. 387 3. Risico's
        4. Blz. 388 4. Ratio weerstandsvermogen
        5. Blz. 389 5. Financiële kengetallen
      3. Blz. 390 3. Onderhoud kapitaalgoederen
        1. Blz. 391 Algemeen
        2. Blz. 392 Openbare ruimte
        3. Blz. 393 Wegen
        4. Blz. 394 Openbare verlichting
        5. Blz. 395 Openbaar Groen en Spelen
        6. Blz. 396 Gebouwen
        7. Blz. 397 Riolering
        8. Blz. 398 Civiele objecten
      4. Blz. 399 4. Financiering
        1. Blz. 400 Algemeen
        2. Blz. 401 Treasuryfunctie
        3. Blz. 402 Risicobeheer
        4. Blz. 403 Kasgeldlimiet
        5. Blz. 404 Renterisiconorm
        6. Blz. 405 Schatkistbankieren
      5. Blz. 406 5. Bedrijfsvoering
        1. Blz. 407 Algemeen
        2. Blz. 408 Personeel
        3. Blz. 409 Dienstverlening en huisvesting
        4. Blz. 410 Informatiebeveiliging en privacy
        5. Blz. 411 Inkoop
        6. Blz. 412 Interne controle
        7. Blz. 413 ICT
        8. Blz. 414 Informatiebeheer
        9. Blz. 415 Financiën
      6. Blz. 416 6. Verbonden partijen
        1. Blz. 417 Algemeen
        2. Blz. 418 Euregio Rijn-Waal
        3. Blz. 419 Omgevingsdienst Brabant Noord (ODBN)
        4. Blz. 420 Werkvoorzieningsschap Noordoost Brabant - bestuur
        5. Blz. 421 Brabant Historisch Informatie Centrum (BHIC)
        6. Blz. 422 GGD Hart voor Brabant
        7. Blz. 423 Veiligheidsregio Brabant Noord (VRBN)
        8. Blz. 424 Kleinschalig Collectief Vervoer Brabant Noordoost
        9. Blz. 425 GR voor het toezicht op het openbaar onderwijs
        10. Blz. 426 Regionaal Bureau Leerplicht en Voortijdig Schoolverlaten Brabant
        11. Blz. 427 Regionale ambulancevoorziening Brabant Midden-West-Noord
        12. Blz. 428 Zorg- en Veiligheidshuis Brabant Noordoost
        13. Blz. 429 Bank Nederlandse gemeenten
        14. Blz. 430 Brabant Water
        15. Blz. 431 Agrifood Capital
        16. Blz. 432 Regionaal bedrijvenpark Laarakker
        17. Blz. 433 Enexis Holding N.V.
      7. Blz. 434 7. Grondbeleid
        1. Blz. 435 Algemeen
        2. Blz. 436 Beleid
        3. Blz. 437 Financiële positie
    4. Blz. 438 Financiële begroting
      1. Blz. 439 Overzicht van baten en lasten
        1. Blz. 440 Overzicht van baten en lasten
        2. Blz. 441 Uitgangspunten
        3. Blz. 442 Incidentele baten en lasten
      2. Blz. 443 Financiële positie
        1. Blz. 444 Inleiding
        2. Blz. 445 Geprognosticeerde balans
        3. Blz. 446 EMU-saldo
        4. Blz. 447 Investeringen
        5. Blz. 448 Reserves en voorzieningen
        6. Blz. 449 Taakveld 0.10 Mutaties reserves
        7. Blz. 450 Taakveld 0.8 Overige baten en lasten
      3. Blz. 451 Taakvelden per programma
        1. Blz. 452 Taakvelden per programma
        2. Blz. 453 Verdelingsprincipe taakvelden
    5. Activiteiten
    6. Zoeken
    7. Publicatie bijlagen
    8. Contact
    9. PrivacyStatement
    10. Sitemap